آمار

پرداخت قبض

نوشته شده توسط:مرتضی جعفری | ۰ دیدگاه

در کشور ما در حال حاضر 4 شرکت به ارائه سیم کارت می پردازند شرکت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا

این شرکت ها هم سیم کارت دائمی و هم سیم کارت اعتباری ارائه میکنند . سیم کارت های دائمی در آخر ماه با صدور قبض که میزان مصرف شما هست را می توانید پرداخت قبض موبایل با شناسه قبض و شناسه پرداخت انجام دهید . سیم کارت های اعتباری باید از قبل خرید شارژ را انجام دهید تا قابل استفاده باشد .

دیگر مثل قبل برای موبایل ها قبض کاغذی منتشر نمی شود به خاطر محیط زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ که کار بسیار پسندیده ای هست بهتر هست ما هم در این امر خیر شرکت کنیم و در پیامکی که اپراتور به مشترکین می زند که آیا مایل هستید از دریافت قبض کاغذی انصراف بدهید ؟ گزینه بله را انتخاب کنیم تا در این کار سهیم باشیم و با پرداخت قبض تلفن همراه به صورت اینترنتی یا به وسیله کد های ussd از این به بعد به این سبک پرداخت قبض انجام دهیم .

این سیم کارت ها متصل به اینترنت هم می شوند که به تازگی اینترنت های 3g و 4g و 4.5g بر روی سیم کارت ها فعال شده است که اگر گوشی شما این قابلیت را دارید که این سرعت را پشتیبانی کند بهتر هست که به مراکز پشتیبانی اپراتور خود مراجعه کنید و سیم کارت خود را تعویض کنید .

برای اتصال به صرفه به اینترنت بهتر است خرید بسته اینترنت را انجام دهید . با خرید بسته اینترنتی شما مقدار مشخصی ترافیک با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید . در بین اپراتور ها به نظرم رایتل و ایرانسل رتبه های خوبی در اینترنت دارند البته از همراه اول هم نباید غافل شد . با خرید بسته اینترنت ایرانسل که به صورت ساعتی ، روزانه ، هفتگی ، ماهانه ارائه می شود شما میتوانید بهترین استفاده را از اینترنت موبایل خود ببرید .

امروزه این کد های آفلاین برای بیشتر کردن کاربرانشان و استفاده بیشتر از سیستمشون جایزه های مختلف چندصد میلیونی گذاشتن نمونش اپلیکیشن مدال یا 780 هست که تبلیغات وسیع تلویزیونی داشته است .

البته اگر از اینترنت در گوشی خود استفاده می کنید فراموش نکنید که محیط اینترنت گاها با استفاده از نرم افزارها مختلف و دانلود فایل های مخرب ممکن هست گوشی شما ویروسی شود بهتر است حتما از آنتی ویروس استفاده کنید با خرید آنتی ویروس موبایل به خصوص خرید آنتی ویروس نود 32 و خرید آنیت ویروس بیت دیفندر گوشی خود را در این زمینه بیمه کنید .

حتما به یاد داشته باشید که با خرید آنتی ویروس جلوی خیلی از مشکلات احتمالی از جمله صدمه به گوشی ، دزدیده شدن اطلاعات و ... را میگیرید .

امروز به وسیله گوشی ها و برنامه های مفیدی که ارائه می شود میتوان تمام کارهای روزمره خود را انجام داد از جمله پرداخت اقساط ، پرداخت بیمه ، پرداخت قبض برق ، پرداخت قبض تلفن ، پرداخت قبض گاز ، پرداخت قبض آب و ......که به صورت غیر حضوری و سریع انجام می گیرد .

نحوه افزایش اعتبار شارژ در سیم کارت های اعتباری به صورت مختلف می باشد . در سیم کارت های ایرانسل شما با خرید شارژ ایرانسل می توانید سیم کارت خود را شارژ کنید . خرید شارژ به صورت خرید شارژ مستقیم و یا خرید کارت شارژ می باشد .

خرید شارژ مستقیم ایرانسل به این گونه هست که شما مبلغ شارژ را انتخاب کرده و بعد شماره سیم کارتی که میخواهید شارژ شود را وارد می کنید و بعد پرداخت میکنید بلافاصله سیم کارت مورد نظر شارژ می شود .

با خرید شارژ مستفیم همراه اول و خرید شارژ مستقیم رایتل هم به همین صورت عمل می کنید .

چند وقت قبل تمام سیستم های اتوماتیک همراه اول چه ussd و چه اینترنتی دچار اختلال شد و کارهایی مانند خرید بسته های اینترنتی و ... که به صورت مستقیم انجام میشد به مشکل خورد .

ایرانسل تنوع شارژ بیشتری دارد مثلا خرید شارژ شگفت انگیز که می توانید با این نوع شارژ در مدت زمان مشخص شارژ بیشتری نسبت به مبلغ پرداختی خودتون دریافت کنید رایتل هم این نوع شارژ را دارید به نام خرید شارژ شورانگیز .

در سایت های خرید شارژ شما میتوانید علاوه بر خرید شارژ همراه اول و ایرانسل و خرید شارژ رایتل و خرید شارژ تالیا

قبض های سیم کارت دائمی ایرانسل را هم پرداخت کنید . یا خرید شارژ وایمکس را انجام دهید .

گیفت کارت ها می توانند در معرفی مارک جدید خود در یک بازار پایدار و یا پاداش دادن به برخی از مشتریان خود، مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر این، با در دسترس بودن کارتهای هدیه عمده فروشی، امکان ایجاد سیستم پاداش کارت وجود دارد که مقرون به صرفه و ارزشمند است.

در نهایت بعد از معرفی گیفت گارت ها میخواهیم فروشگاه گیفت کارت رو بهتون معرفی کنم که در این فروشگاه میتوانید خرید گیفت کارت ارزان را انجام دهید .

خرید گیفت کارت گوگل پلی یا خرید گیفت کارت google play که در مقادیر 10 و 15 و 25 دلار موجود هست
خرید گیفت کارت استیم یا خرید گیفت کارت steam که 5 دلاری آن موجود هست
خرید گیفت کارت پلی استیشن یا خرید گیفت کارت psn که 10 دلاری آن موجود هست
خرید گیفت کارت آمازون یا خرید گیفت کارت amazon که 15 دلاری آن موجود هست
خرید گیفت کارت ایکس باکس یا خرید گیفت کارت xbox که در مقادیر 10 و 15 دلاری موجود هست
خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت آی تونز یا خرید گیفت کارت اپل که در مقادیر 10 و 15 و 25 دلار موجود می باشد.
البته در آینده نزدیک هم به تعداد گیفت کارت ها اضافه میشود و هم مبالغ بالاتر و مختلفی جهت راحتی شما عزیزان گذاشته می شود.

نحوه خرید گیفت کارت از سایت بسیار راحت است .

ابتدا به آدرس فروشگاه بروید . http://sarzamincharge.com/
نوع گیفت کارت خود را مشخص کنید
مقدار (مبلغ) گیفت کارت خود را مشخص کنید
تعداد گیفت کارت درخواستی خود را تعیین کنید
شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید
درنهایت بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید
بعد از کلیک بر روی دکمه پرداخت به درگاه بانک هدایت می شوید که با شماره 16 رقمی کارت بانکی خود و کد cv2 و همچنین رمز دوم و تاریخ انقضا کارت خود میتوانید مبلغ گیفت کارت را به صورت آنلاین پرداخت کنید و گیفت کارت خود را دریافت کنید .
در صورت بروز هرگونه اشکال و یا نیاز به راهنمائی می توانید با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.

تلفن پشتیبانی: 88019574-021

پشتیبانی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 پاسخگوی شماست.

آدرس ایمیل [email protected]:

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...